لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یوونتوس شانس اول صعود

یوونتوس شانس اول صعود

همگروهی یوونتوس با تیم های سیتی و سویا باعث شده تا بسیاری از کارشناسان این گروه را گروه مرگ مسابقات بدانند و همه ی تیم های حاضر در این گروه، مسابقات سختی را در پیش داشته باشند.

سرمربی تیم سویا در این باره گفت: "آنها همه حریفان بزرگ و قدرتمندی هستند، وظیفه ی ما این است که بتوانیم قدرتشان را مهار کنیم. شانس اول این گروه یوونتوس است، که بهترین تیم هست و کلاس جهانی دارد. سیتی تیم بعدی است که شانس صعود به دور را دارا می باشد، تیم فوق العاده ای دارد. بوروسیا مونشن گلادباخ را هم قبلا در لیگ اروپا به چالش کشیده ایم و تیم چغری است. خیلی برای ما هیجان انگیز است که بتوانیم از این گروه بالا بیاییم.

مونچی نیز در این باره گفت : "گروه خیلی سختی خواهد بود ، ما داریم ۴ تیمی را می بینیم که نماینده ی 4 لیگ برتر اروپا هستند. آسان نخواهد بود. اما ما رشد کرده ایم، این تیم روح رقابتی فوق العاده ای دارد و میل به مسابقه با حریفان بزرگتری مثل یوونتوس ، بروسیا مونشنگلادباخ و منچستر سیتی در ما وجود دارد. ما نمی خواهیم پیشاپیش قربانی باشیم. ما می خواهیم تا جایی که ممکن است پیش برویم. با همون روحی که در چند سال آخیر در سویا شکل گرفته. خیلی خوبه است که اولین و آخرین بازی در ورزشگاه خانگی است، همه چیز خیلی سریع پیش خواهد رفت و بازی کردن مقابل تماشاگران خودی مزیت است."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: